Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

πως να κατεβασω τραγουδια στο κινητο μ

πως να κατεβασω τραγουδια στο κινητο μ
πως να κατεβασω τραγουδια στο κινητο μ

Το ‘’επεισόδιο’’ ξεκίνησε μετά την ανακοίνωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτή Σερρών, Κώστα Καραμανλή, ο οποίος εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον Πρωθυπουργό και την κυβέρνηση κάνοντας λόγο για νέες εξαγγελίες ενόψει της ΔΕΘ.


κωνσταντινος και ελενη το μωρο

«Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, επειδή δεν κάνει πραγματικό έργο, κάνει εξαγγελίες χωρίς αντίκρισμα για “φαραωνικού” τύπου έργα.


Η σημερινή υπογραφή μνημονίου συνεργασίας για τη σιδηροδρομική διασύνδεση της Βόρειας Ελλάδας με τη Βάρνα της Βουλγαρίας, δυστυχώς αφορά σε ένα έργο που δεν έχει μελετηθεί, δεν έχει κοστολογηθεί, δεν έχει καμία εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αλλά παρόλα αυτά υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 5 δις ευρώ.


Ένα έργο που δεν συνοδεύεται από καμία μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, χωρίς παράλληλα να υπάρχουν ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία για την αναγκαιότητά του», ανέφερε στην ανακοίνωσή του ο Κώστας Καραμανλής και πρόσθεσε:



«Αντιλαμβανόμαστε ότι ο κ. Τσίπρας ενόψει της Δ. Ε.Θ. αισθάνεται την ανάγκη να κινηθεί σε επικοινωνιακούς ρυθμούς, προσπαθώντας να καλύψει την πλήρη ανεπάρκεια της Κυβέρνησής του στο στρατηγικό σχεδιασμό έργων υποδομών και μεταφορών.



Αντί, λοιπόν, να προβαίνει σε τέτοιου είδους κινήσεις, θα τον συμβουλεύαμε να προσπαθήσει να δώσει λύσεις στα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο χρειάζεται ενίσχυση, βελτίωση και αποπεράτωση, στο πλαίσιο του Εθνικού Σιδηροδρομικού Σχεδιασμού που χάραξε η Νέα Δημοκρατία.


Να ασχοληθεί, επίσης, η Κυβέρνηση με τη συντήρηση του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου, που έχει οδηγήσει σε τουλάχιστον 4 εκτροχιασμούς και στο κλείσιμο της γραμμής λόγω χιονόπτωσης».


«Να επενδύσει σοβαρά στην ανάπτυξη των λιμένων του Βορρά, π. χ. της Αλεξανδρούπολης, και να εκπονήσει, επιτέλους, ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο για τις συνδυασμένες μεταφορές.


Καλές οι φιέστες, καλές οι κορδέλες, αλλά ας ασχοληθεί, επιτέλους, η Κυβέρνηση με τα πραγματικά και τα ουσιώδη θέματα κι όχι με “φαραωνικές” εξαγγελίες», κατέληξε ο τομεάρχης Υποδομών της Νέας Δημοκρατίας.


Η αντίδραση του υπ. Υποδομών και Μεταφορών


Με μια σκληρή ανακοίνωση απάντησε το υπουργείο Υποδομών στην Νέα Δημοκρατία και τον Κώστα Καραμανλή.


«Η ΝΔ δείχνει καθαρά την αντίθεση της στην πολυδιάστατη εθνική εξωτερική πολιτική και στην προώθηση των εθνικών συμφερόντων


Η Νέα Δημοκρατία που διέλυσε, απαξίωσε και, για πάνω από δέκα χρόνια, δεν συντήρησε τον ελληνικό σιδηρόδρομο... κουνάει και το δάκτυλο.


Κύριοι της ΝΔ, που μας εγκαλείτε για τα προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου, που, όπως εσείς έχετε πει στον ελληνικό λαό, οι κυβερνήσεις σας και ο αντιπρόεδρος σας, κ. Χατζηδάκης, ως Υπουργός Μεταφορών, τα είχατε λύσει.


Για να δούμε πως αντιμετωπίσατε τα προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου:


- Σπάσατε τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε πέντε εταιρείες, λες και ήταν ο υπερσιβηρικός


- Φορτώσατε με χρέη και υποχρεώσεις τον σιδηρόδρομο και τη χώρα. Αφήσατε να κατηγορείται η χώρα για κρατικές ενισχύσεις σε ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΤΥ 16 δισεκατομμυρίων ευρώ. Υποχρεώσατε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΤΥ αφήνοντας εκκρεμότητες χρεών, δισεκατομμυρίων προστίμων, στον έλληνα φορολογούμενο, χωρίς να φροντίσετε φυσικά να κλείσετε το κεφάλαιο των κατηγοριών κρατικών ενισχύσεων, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Κάτι, που μετά από σκληρή δουλειά πέτυχε η δική μας Κυβέρνηση και φαίνεται να το ξεχνάτε...


- Είχατε θέσει τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε τροχιά απόλυτης απαξίωσης και ξεπουλήματος, για αυτό και δεν είχατε προχωρήσει σε καμία απολύτως συντήρηση του Σιδηροδρομικού Δικτύου για πάνω από δέκα χρόνια


- Καταφέρατε να «εξουδετερώσετε» με την πολυδιάσπαση του σιδηροδρομικού έργου κρίσιμες ειδικότητες που σχετίζονται με τη συντήρηση της υποδομής και του τροχαίου υλικού, τη λειτουργία της κυκλοφορίας και των υποδομών εξυπηρέτησης επιβατών


- Αποκλείσατε από οποιαδήποτε χρήση το παλαιό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, ακόμη και για τουριστικά δρομολόγια. Και τώρα που εμείς το επιτύχαμε, κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε..


- Προκηρύξατε τα Ολυμπιακά Έργα το 2006 για τον ελληνικό σιδηρόδρομο τα οποία δεν τελείωσαν ποτέ. Και καταφέραμε, το 2016-2017 να φτιάξουμε τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αθήνας, ο οποίος είχε μετατραπεί σε αποθήκη υλικών.


- Μας παραδώσατε υπόχρεους σε ορφανά σιδηροδρομικά έργα αξίας 650 εκατομμυρίων ευρώ χωρίς ένα ευρώ χρηματοδότησης, τα οποία δεν μπορούσαν να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ, γιατί είχατε ήδη δύο κοινοτικά προγράμματα ανολοκλήρωτα. Καταφέραμε, - παρόλο που δεν σας αρέσει να το λέτε και επιμένετε στην καταστροφολογία - να εντάξουμε όλα τα ορφανά αυτά έργα, στο CEF (Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Χρηματοδότησης «Συνδέοντας την Ευρώπη«) αναδεικνύοντας την αναβάθμιση του σιδηροδρόμου στρατηγική πολιτική επιλογή της κυβέρνησης


- Και για να μην ξεχνιόμαστε, δήθεν ξεκινήσατε μελέτες σιδηροδρομικών έργων το Φθινόπωρο του 2014, με... χρονικό ορίζοντα τον Δεκέμβρη του 2014. Όλα για τα μάτια του κόσμου και των ψηφοφόρων που σας εγκατέλειψαν οριστικά.


Αυτή η κυβέρνηση όχι μόνο βρήκε τους πόρους για την υλοποίηση των μελετών και κατά επέκταση των κρίσιμων αυτών έργων, αλλά προχωράει βήμα – βήμα στη δημιουργία ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου», καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.



διοικητες τραπεζας ελλαδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου