Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

δωρεαν μαθηματα αθηνα 2016

Όπως είπε ο κ. Στουρνάρας το πρώτο μάθημα είναι πως η καθυστέρηση της αναγκαίας προσαρμογής μεγεθύνει το πρόβλημα, το οποίο στη συνέχεια θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με λιγότερο ευνοϊκούς όρους.


δωρεαν μαθηματα αθηνα 2016

Το δεύτερο μάθημα σχετίζεται με την ορθή ακολουθία του προγράμματος μεταρρυθμίσεων, καθώς και με την ιδιοκτησία των παρεμβάσεων πολιτικής κυρίως από την κυβέρνηση, αλλά και από τα κυριότερα κόμματα της αντιπολίτευσης. «Αυτό είναι το κλειδί για την επιτυχία των μεταρρυθμίσεων», είπε ο Διοικητής της ΤτΕ.


Το τρίτο μάθημα στο οποίο αναφέρθηκε ο κ. Στουρνάρας είναι πως οι χώρες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες δεν πρέπει να μην γίνονται δακτυλοδεικτούμενες, αλλά να λαμβάνουν αλληλεγγύη προκειμένου να βοηθηθούν. Σε διαφορετική περίπτωση θα επικρατήσουν οι λαϊκίστικες φωνές.


Ως τέταρτο μάθημα ανέδειξε την ανάγκη να ενισχυθεί ο καταμερισμός κινδύνων μεταξύ ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, κάτι που είπε πως θα γίνει μέσω της προώθησης της Ένωσης Τραπεζών και Κεφαλαιαγορών και μέσω της δημιουργίας ενός κεντρικού εργαλείου δημοσιονομικής σταθεροποίησης. «Για να αποφευχθεί ο ηθικός κίνδυνος, ο καταμερισμός των κινδύνων πρέπει να συμβαδίζει με τη μείωση του κινδύνου και τον στενό συντονισμό της οικονομικής πολιτικής», είπε ο κ. Στουρνάρας.


Τέλος, ως πέμπτο μάθημα ανέφερε τη διαρκή δέσμευση στις μεταρρυθμίσεις. «Για να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη των επενδυτών στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και να μπορέσουμε να αναχρηματοδοτήσουμε το χρέος που ωριμάζει με βιώσιμους όρους, οι ελληνικές κυβερνήσεις πρέπει να συνεχίσουν την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων και να αποφύγουν να απέχουν από τις δεσμεύσεις που σχετίζονται με το πρόγραμμα», είπε ο επικεφαλής της Τράπεζας της Ελλάδος.



τοποθετηση υγραεριου κοστος
δεστε τους πρωτη εκπομπη
δωρεαν μαθηματα αθηνα 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου